czwartek, 25 sierpnia 2011

Dla przedszkolaka:)








Tak ,jak wspomniałam ostatnio,teraz pod igłę poszło specjalne zamówienie od małego przystojniaka,który to lada dzień zaczyna swoją przygodę z przedszkolem!:)

Trzymamy kciuki,aby mu gładko poszło!!
Trzymamy kciuki również za Mamę,bo choć głośno tego nie mówi,na pewno ma stresika!:)
Sama jestem mamą i dwa razy już to przeżywałam.
Moje chłopaki to takie żywioły i społeczniki,a towarzystwa potrzebują ,jak ja tlenu,więc debiuty w przedszkolu poszły nam jak po maśle...mój stres na nic się nie przydał,ale wiem,że różnie bywa!!


Przedszkolak ów-co zwie się "Mich",złożył specjalne zamówienie!:)

Aby dobrze się prezentować na zajęciach plastycznych,potrzebuje dwa fartuszki!:)
Miały być fajne...fajny gość,fajne fartuszki!:):)
PODPOWIEDŻ:z fajnym dinozaurem ,tudzież autko wchodzi w rachubę(faceci!!).

Cóż było robić...wzięłam sie do dzieła.Ustaliłam z Mamuśką kolory tkanin i heja:)

Owoc mojego trudu można podziwiać poniżej:)
Wyczarowałam dinusia zaaplikowanego na błękitnym fartuszku.


I autko z inicjałem facecika w baloniku...tu szarości,grafity...






Dinuś przymiarkowo na moim prywatnym modelu:)

Powstają też cały czas filcowe zawieszki do pokoików małych kobiet i facecików.
W różnych zestawieniach kolorystycznych.



Na limonkowo,na błękitno ,na czerwono...




Dziś pochadzałam sobie po naszej małej giełdzie staroci.
Poczyniłam małe zakupki...małe ,ale cieszą.
Może następnym razem się pochwalę,co tam wytargałam!:)

Pozdrawiam ciepło Was wszystkie moje kochane bratnie dusze.Fajnie,że wpadacie troszkę do mnie i dzięki wieeelkie za miłe maile,które mają dla mnie ogroooomne znaczenie.Dziewczyny,odpiszę jutro ,na spokojnie,obiecuję!!!

Dziś padam po nieprzespanej wczorajszej nocy,gdy to mega burza szalała nad naszym miastem,wyrywała prawie okna dachowe w moim domu i siała spustoszenie w moim ogrodzie i na balkonie!!:(:(

Jak żyję...a troche już wiosen minęło...takiej burzy na oczy nie widziałam!:(:(:(

Wierzę,że dziś nie będzie powtórki,bo duchota taka sama:(...

Życze dobrej nocy wszystkim!

KAJA





11 komentarzy:

  1. Fartuszki rewelacyjne! Dino podbił moje serducho i fajnie się prezentuje na Twoim modelu:).
    Moja droga, w jakich godzinach mogłabym do Ciebie zadzwonić,żeby przypadkiem nie przeszkodzić w twórczej pracy a ustalić szczegóły spotkania... chłopaki nasze coś kombinują podobno-spotkanie czy cuś? Wiadomo Ci coś o tym?
    Pozdrawiam cieplutko!
    Ps. Mam nadzieję,że nie ponieśliście dużych strat w ogrodzie. Nas na szczęście wichury i burze omijają

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiula,bardzo lubię Twoje dzieła dla dzieci.Są takie prawdziwie dziecięce i słodkie...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też od dzisiejszego poranka przestałam lubić burze! fantastyczne fartuszki, dinuś fajowy, a autko super fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aagaa ma rację:) te dziecięce tworki są przesłodkie:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie fartuszki :) Jakbym umiała tak szyć, to bym dla moich przedszkolaków poszyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te facetowskie fartuszki. W takich to w przedszkolu można zadać szyku ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mich dziękuje i cały kosz buziaków-słodziaków posyła :) Fartuszki na żywo jeszcze słodsze, jeszcze ładniejsze. Napatrzeć się nie moglismy.

    A radość Micha z tych cudeniek, jego minka jak paradował w fartuszku po domu - bezcenna.

    Kasiu - cuda tworzysz. Dzięki nim Mich pewnie w przedszkolu będzie czuł się znakomicie. Oni w tych fartuszkach będą na początku często paradowali więc będzie miał przyjaciela Dina i Pana Autko przy sobie.

    Dziękuję, dziękuję i raz jeszcze dziękuję. :-*

    p.s. a stresa mam, bo Mich do przedszkola a Fi do I klasy idzie :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajnie ,że Wam się podobają!Dzięki ,dzieki,dzieki!!

    Najważniejsze ,że maluch zadowolony-Mich-przystojniak!!:)

    Trzymam kciuki za wszystkich przedszkolnych debiutantów...no i ich Mamuski!!:)

    Teraz torby znów sie tworzą...filcowe...niby takie same,ale jednak troszke inne!!

    Pozdrawiam ciepło i baaardzo dziękuję za komentarze i za to ,że jesteście tu ze mna...to wazne!!:)

    KAJA

    OdpowiedzUsuń
  9. super koszulki model elegancki:)))


    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń