niedziela, 28 kwietnia 2013

W groszki...


Zestaw w groszki ....kobiecy ,a zarazem jeszcze dziewczynkowy.;..taka kokieteria:)

Czerwony lubią ,więc dobrze mi się szyło:)
Kosmetyczka ...obszerna i szeroka,dużo pomieści,kobiece bibeloty ,których nigdy u nas nie dość:)
Koniecznie z kieszoneczkami w środku...
I torbiszon w tych samych klimatach,duży ,pojemny torbiszon ...dwie możliwości noszenia ...jako listonoszka-posiada długi regulowany pasek ,a dodatkowo krótkie uszy,do noszenia na zgiętym łokciu.
Kieszenie wewnątrz-pełna organizacja:)

I duża kieszeń zewnętrzna,na plecach torby,zwana ekspresową:)

Etui na telefon szyte dużo wcześniej...było inspiracją dla powyższego zestawu:)
Dziś na groszkowo ...optymistycznie ,jak przystało na wiosenny czas....mój ulubiony ,piękny ,najpiękniejszy!!...Gdy wszystko się budzi do życia.
Codziennie rano wypijam kawkę na balkonie ,słuchając treli i patrząc ,jak listki na naszych roślinkach budzą się do życia ...już jest na prawdę pięknie...już mogę swoje sesje czynić wśród zieleni,nie szukając światła w zakamarkach domu:)

Za 3 dni majówka ...ładujemy bateryjki??!?!
Potrzebuję relaksu i jak dobrze pójdzie ,będę go mieć:)
Jeszcze tylko walizki spakować ...wrrrr:(:(jak ja tego nienawidzę !!

Życzę Wam kochani duuuużo słońca w te majówkowe dni,niech będą odpoczynkiem dla wszystkich:)

KAJA

25 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw, groszki bardzo optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super te groszki :)))
    udanej majówki
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pełna podziwu wooooow :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. faaajne te groszeczki....baaardzo fajne...
    Ja tez nie mogę się doczekać wolnych dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je własnie wchłanaim Agulek...pełną piersią:):)

      Tobie tez życze ,bys mocno wypoczęła:)Sciskam kaja

      Usuń
  5. Kolejna piękna praca. Lubie bardzo to, co robisz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Groszki sa super, wszystko wykonane idealnie, z dbaloscia o najmniejszy detal, to mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko ...bardzo sie staram ,nie lubie kiczu...wiesz o tym,prawda!?:):)Musi byc mega dopracowane ...szczegóły tworza całość:)

      DZiekuje kochana!!

      Usuń
  7. piękne,uwielbiam takie zestawienie czerwieni z szarością:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Piękne rzeczy tworzysz!!!
    Trafiłam tu przez przypadek, ale na pewno będę zaglądać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale rzeczy Tworzysz..Witaj ciepło...jestem tutaj pierwszy raz, ale jeśli pozwolisz to zostane na dłużej. Chciałam zapytać..ile by kosztowała u Ciebie taka torba?Pozdrawiam:))

    Zapraszam także na mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba za Tobą... bo to już któryś blog dziś na którym Cię spotykam ;-)))

      Usuń
    2. Misiówko..zapraszam na maila w kwestii pytan wszelakich:):)kajaroszko@tlen.pl

      Zostan prosze kochana,rozgosc si ,czuj sie tutaj dobrze!!:)
      DZiekuje!!Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Ok, oczywiscie napisalam do CIebie parę słów:)
      Brujita..hihi bedzie mi bardzo milo, jak tak bedziesz spacerowac za mna:D

      Usuń
  10. Jakie cuda tworzysz:)Cieszę się,że do Ciebie trafiłam:)będę Cię regularnie podglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te groszki! I serducho groszkowe prym wiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj ;-)))
    Przepraszam za prywatę - nie mogłam się już oprzeć ;-)))
    torebka niesamowita - groszki uwielbiam a cały zestaw prezentuje się po prostu rewelacyjnie...
    Czyyy.... ma już właściciela??
    Pozdrawiam cieplutko... wiem, że będę wracać ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brujito dziekuje za dobre słowo...niestety zestawik ma juz dawno własciciela :(Ale jesli Cie kusi ,zapraszam na maila:kajaroszko@tlen.pl:)

      Usuń
  13. wiesz, że jestem zachwycona wszystkim co stworzą Twoje zdolne łapki tym razem również!
    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka świetnie się nosi i pokochałam ją od razu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są ptaszorki, serca, koła, przeglądam, podziwiam ;o) wszystko śliczne, torebusie, kosmetyczki, podusie, kalendarze, notesy i renifery moje najulubieńsze... wszystko, wszystko. Jesty...jakiż to talent, jakie zdolności...szczerze zazdroszczę, zazdrością pozytywną ;o)Minął czas jakiś i zapragnęłam takiego cuda, jakim jest prześliczne groszkowe etui na telefoncie, a które najmilsza Istota na świecie zgodziła się dla mnie uszyć ;o) Przeogromne dziękuję ;o)Etui spisuje się wzorowo, sprawdza idealnie ;o)i jest najśliczniejsze w świecie ;o) Ślę pozdrowienia słoneczne ;o)Wciąż zachwycona...Aneta

    OdpowiedzUsuń