środa, 5 sierpnia 2015

Na letnie dni ...


 ...Taka ...na letnie dni ...takie jak teraz ....gdy słonko nas rozpieszcza...wakacyjny luz ,urlop ...morze,szum fal ...wymarzone podróże!!!...tropiki??:):)
Ech...uwielbiam !!
A Ty  już po urlopie,czy jeszcze przed?Czy czekasz jeszcze i odliczasz tak jak ja... na te kilka dni ,kiedy naładujesz baterie??...

Taki torbiszon marine, bardzo pojemy ...len naturalny ,lekko impregnowany +ekoskóra... z piękną grafiką ,podszewka bawełna ,kieszenie wewnątrz,zamek .
....a może nad morze??:):)










I pasiaczek z grubej bawełny w pasy biało-granatowe,podszewka krateczka vichy,uszy parciane ...na plażę??
...nie tylko:):)





...dla facetów też coś mamy:):):)
dla prawdziwych facetów...na bidon ,na śniadaniówkę ,na męskie gadżety...do skateparku ,na hulajnogę...dokąd tam faceta poniesie z nią:):)

Dżins plus skóra naturalna,granatowa lniana podszewka 
...po męsku:)





zaszyta,...z letnim pozdrowieniem 




KAJA 





13 komentarzy:

  1. urocze, jak zwykle :) o jakości sama się przekonałam - torba, którą kupiłam od Ciebie służy mi drugi sezon i wcale tego po niej nie widać! nadal jest jak nowa - dziękuję :)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie torby fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne torby szyjesz, trudno wybrać która ładniejsza, tak dużo detali, a nie przeładowane, świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu Jeansowa piękna :). Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne i dopracowane w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow Kasik- ślicznie to wszystko wygląda :). Na plaży pokazać sie z takim shopperem to fju fju-juz widze zazdrosne spojrzenia panienek z plastikowymi torebkami "made in china" :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe te torby, ja z moją, ciebie pomykam całe lato po całej Bawarii. Pakuję tam pieluchy, chusteczki, picie dla synka i jeszcze mieszczą się ze dwa ręczniki plażowe. Jenak przede wszystkim zadaję szyku :)))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Torby superaśne, szczególnie ta w męskim wydaniu wpadła mi w oko, taka dla prawdziwego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te plażowe :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń