niedziela, 19 lutego 2012

Na zielono,na czerwono...



Działam ,działam ....szyję,szyję...:):)

Dziś na zielono ,dziś na czerwono:)







We wnętrzu moje torby zawsze mają 3kieszenie:jedna mega i dwie mniejsze...

...Ostatnio Pani Maria mi napisała:"Jestem miło zaskoczona kieszeniami w środku:)"
...Niech one nie będą już zaskoczeniem...




I notesik w czerwieni urodzinowo:)
Lubię czerwony...
Właśnie powstał kolejny...w czerni...dla wielbicielki tego koloru:),ale o nim nie dziś.





W weekend mazałam pędzlem...oj sporo...starocie zamalowywałam...pokój chłopaków nabiera kształtów,ale i tak jeszcze sporo detali:)



Pozdrawiam ciepło!!

KAJA

23 komentarze:

  1. Super torba i sliczny notesik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba ,super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze walentynkowo i już wiosennie :) Hihi, bardzo na czasie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Te koła mnie powalają. Już widzę siebie z taka torbą wędrującą przez moją wieś:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rewelacyjnych prac torby -super nie wspomnę o notesach.Będę obserwować.Serdecznie pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak oglądam oglądam i podziwiam twoje szyjątka, są bardzo ładne. Czy nie chciałabyś zdradzić początkującej szyjącej jak zrobić taki piękny pokrowiec na notes - jaka musi być grubość filcu. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filis...filc moze byc zarówno 3mm jak i 4mm,zalezy jaki efekt chciałabys uzyskac!!

      Kupowałam juz i impregnowane i nie...z kazdego szyje sie inaczej...
      Kazdy ma swoje spojrzenie...musisz popróbowac!!!
      Ale 3mm spokojnie próbuj!!

      Pozdrawiam kaja

      Usuń
  7. Ladnie szyjesz ! Podobaja mi sie Twoje pomysly, sposob ozdabiania ...Kieszenie faktycznie super !
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes piękny na zdjęciu i w realu...
    Torby jeszcze nie widziałam...
    ale na zdjęciu jest idealna!!!
    Buziaki Kochana M&T

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje Kobietki za dobre słowo...

    Marys...tez Cie kocham!!:):):):)hihi
    ...ogarniasz sie z książka Kochana??!?!

    Sciskam Was wszystkie zalatan ,zabiegana,zaszyta,zamalowana...jakas ostatnio fajniejsza...tak mi dzieci powiedziały-staram sie...to moje nowe postanowienia:)

    :)kaja

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzięęęęęęęęęęęęęęęękuuuuuuuuuuuuuujęęęęęęęęęęęęęęe!!!!
    mój notes jest piękny i takiej niepodzianki to mi jeszcze nikt nie zrobił

    buziaki :*
    zachwycona ja
    Al

    post pochwalny i chwalipiecki u mnie dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, gdzie można kupić takie twoje filcowe torby, bo coś mi się zdaje, że się zakochałam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maila prosze kochana ,jakby co...kajaroszko@tlen.pl

      kaja

      Usuń
  12. witaj, dziś jestem tu po raz pierwszy i jestem zachwycona Twoimi pracami. Zostanę tu i będę obserwować i wpadać :)))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.pracowniakleo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod ogromnymmmm wrażeniem Twoich prac. najbardziej podobają mi się te z szarego filcu (?) tak to się chyba nazywa. mają w sobie taką oryginalną nutę. :)
    pozdrawiam Cię ciepło, będę od teraz zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy robisz!!! Zakochałam się w notesiku! Czerwony to także moj ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG te torebki z filcu są (nie ma takiego słowa żeby opisać mój zachwyt) !!!!!! Można je gdzies u Ciebie zamówić, kupic ???

    OdpowiedzUsuń
  16. O rety, ale piękności! Na dodatek w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń