piątek, 3 września 2010

Babski dzień...tego mi było trzeba!!Podkładeczki i taca w nowej szacie.






Dziś był piękny,słoneczny dzień.Niby jeszcze letni,ale już jesień czuć w powietrzu...jesień,jaką lubię.Postanowiłam nadrobić moje babskie zaległości,czyli ploty z psiapsiółką.
Dawno się nie widziałyśmy z Ewcią...jakoś tempo życia ostatnio nie pozwalało:(
A dzieli nas tylko 25km.

Zaległości nadrobione.Wygadałyśmy się za cały ten czas i jeszcze trochę na zapas:)
Wypiłyśmy pyszną kawkę,połasuchowałyśmy trochę i pospacerowałyśmy po moim ukochanym Wrocławiu!


Tego mi było trzeba...lekko podładowałam baterie!


Obdarowałam Ewę drobiazgiem-podkładeczkami pod filiżanki,wyszukanymi na giełdzie.Mnie się bardzo podobają i Ewie chyba też przypadły do gustu:)


Uwielbiam takie słoneczne a już troszkę jesienne dni.We wrześniu zawsze dużo jeżdzimy z Pitem i chłopcami.Uwielbiam!
I właśnie jutro planujemy wykonać jakiś spontan...rano spakuję kilka szmat dla każdego,załadujemy w naszego vana,koniecznie pełny pyszności kosz piknikowy i pled,aparat i dobry nastrój-mam nadzieje,że wszystko się zmieści...i heja!!Nawet jeszcze dokładnie nie wiem dokąd pojedziemy,ale chyba na południe...góry raczej-Czechy-Szpindlerowy Młyn?!?!?!

Spontan to spontan!:)



Wrocławski Rynek

****
*******
Moja stara taca,którą kupiłam jakiś czas temu na starociach za marne grosze ,jest już po liftingu. Lniane tło plus perforowana tekturka plus stara fota!! Rama pobielona i przetarta. Ze starymi uchwytami wszystko w miarę fajnie się komponuje. Wczoraj urodzinowo obdarowałam nią moją Wiolę :):)







4 komentarze:

  1. Taki babskie dzień to świetna sprawa...a jeszcze w fajnym miejscu...taca przerobiona prezentuje się ciekawie...i fajnie, że pokazałaś się nam ze swoja dychą...dużo mamy wspólnego: góry, spacery, jesień, kawkę...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tacą:)

    Ja też lubię takie spontaniczne wypady:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiula-podkładeczki super!Wcale się nie dziwię,że Ewie przypadły do gustu!
    Taca jest cudna!!Pięknie ją zliftingowałaś!!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Perforowane blachy Andritz Fiedler – jakość, dokładność, tradycja. Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem na środkową i wschodnią Europę firmy Andritz Fiedler GmbH, producenta blach perforowanych.

    OdpowiedzUsuń