wtorek, 14 grudnia 2010

Cuda,wianki i janioły....

Nasza mieścinka,może niewielka jest,ale bardzo sympatyczna,czasem się tu dzieje...

I w weekend miniony właśnie,na naszym pięknym,zmodernizowanym Ryneczku mieliśmy Jarmark Świąteczny!
Pogoda zostawiała trochę do życzenia,mogło być lepiej,ale może zapomnieli zamówić:)
Cała reszta natomiast w całkowitym porządku.Milutko!

Klimacik był...



Ludu nie brakowało...

Nawet żywa szopka i zwierzaki były...ku uciesze dzieci...


No i oczywiście najważniejsi goście...nasze trzebnickie kreatywne dusze!!!
Z Dominiką na czele!

I Jej pięknisiowymi tworami!!:)

Foty słabe,bo ciemnica,a mój Canonek malutki w takim extremie nie wydala:)
Ale wierzę,że Dominika mu i mi także, wybaczy!!
(Tak Kochana?!?!>>>PLEASE!:))



Trochę oczywiście się obkupiłam!
Część dla mojej Sisi w prezencie:)Nawzdychała się z zachwytu:)
Grzech tych ślicznych tworów w domu nie mieć:)

Zrobiłam im zatem zimowa sesje i proszę bardzo...oto one:

Anioły dłuuuugaśne-cudaśne!


Serducha mięciutkie...
I kartki śliczne i duuuże,oczywiście mady by Dominika...polecą w świat do bliskich sercu memu:)






...A co ta zima i mróz wyprawiają w moim ogrodzie?!?!
Zerknijcie ,proszę...
To kilka dni temu,a teraz właśnie pada i pada,sypie nawet bym rzekła i wieje...już przez okno widzę,co nas rano czeka.
A ja nadal nie narzekam,bo tak na biało to mi się podoba:)

Mój szalony mąż już dziś poleciał do Jakuszyc na biegówki...już go poniosło !Oby tylko go nie zasypało i do domu wrócił!:)






Całusy z śnieżnej krainy...

Kaja

9 komentarzy:

  1. Oj Kasiu zaskoczyłaś mnie totalnie!!! :) I nie wiem czym sobie zasłuzyłam na taki przemiły opis bo taka jestem OKROPNA!!! I TY wiesz ze tak za co baaaaaardzo Cię przepraszam!!! :) I chciałam Ci napisać ze pięknie wychodzą Ci te szyciowe sprawy! A karteczki jakie sliczne!I poduchy szyjesz cudne, w nowym roku masz na nie pierwszą klientkę! I piszę bardzo powaznie! :) Pozdrawiam Cię serdecznie i dziekuję Ci za te miłe słowa :). Usciskaj siostrę :). PS Ale nas zasypalo co?!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiula, Ryneczek pięknie udekorowany!! Cudne rzeczy zakupiłas od Dominiki.
    Zdjęcia zimowe rewelacyjne! Zima to potrafi wymalowac piękne obrazy!
    Buziaki Ci przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły są totalnie odjechane i przepiękne!!! Ale mi się podobają. I Twój ogródek śliczny. I życzę sobie tego co miałyście Wy. Dużooo (chociaż) oglądających.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te zimowe zdjęcia z ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciociu Kasiu, nas też zasypało...wszystko mnie boli od machania łopatą:) Piękny Twój śnieżny ogródek:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, nie wiem, gdzie mieszkasz, ale bardzo klimatycznie tam, aż się chce tam pojechać. Cuda tworzysz, będę częsnym gościem, jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kasiu kochana. Gdzieś mi się zapodziałaś w tym blogowym światu ale już Cię znalazłam i fajnie!!

    Cudnie u Ciebie - blog pełną parą się kręci jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam tak radosne przeżywanie zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, podziwiam twoje twory:)! Pragnę Tobie przekazać wyróżnienie, które otrzymałam od IDY:) Zapraszam po odbiór na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń