wtorek, 1 lutego 2011

Żyj kolorowo!!!!!







A u mnie nadal kolorowo!!

Za oknem piękne słońce,moja choinka na balkonie oszroniona-cudo...szron namalował dziś piękny ,biały obraz w całym ogrodzie...dodał optymizmu...tak lubię...co chwila staję w oknie i zerkam jak sikorki kłócą się o ziarno,które im wsypałam:):)
W kominku ogień buzuje...bez tego ani rusz...zmarzlaki muszą się dogrzewać:):)

A ja trochę działałam na moim poddaszu!To moje ulubione chwile,uciekam tam w każdej wolnej chwili,włączam swoją wyobrażnię ...i maszynę i heja:)
Sama,samiusieńka,bez moich małych adehadowców-syneczków...przy nich to myśli zebrać nie ma szans!:)
Ale lubie ten popołudniowy rozgardiasz,jak wszyscy schodzimy sie do domu...ze szkoły,przedszkola czy pracy.
Moi chłopcy to żywe srebro,żeby nie powiedzieć złoto!!
Czytamy,malujemy,kleimy,budujemy klocki,odrabiamy lekcje,nie wolno siadać na chwilę,bo wtedy jest nuda!!

W ruch poszły zatem moje kolorowe tkaniny...plus filc,
bo jakoś za nim zatęskniłam,szyjąc zamówione kubełki filcowe dla Ani i Jej córeczki Lenki!Pochwalę się nimi za jakis czas,bo dopiero dziś pofrunęły raniutko pocztą,nie mogę zepsuć niespodzianki.

A dziś wymodziłam dwie sztuki etui z serduchami:jedno w czerwonym ,a drugie w zielonym klimacie.
Etui może być na długopisy,czy kredki,na okulary,
a nawet spory futerał od mojego Canonka tam wcisnęłam.









I zawieszki,które dostaną jeszcze kółeczka metalowe,aby mogły breloczkami do kluczy się stać!
Sprawdzają się w tej roli,posiadam takowy i łatwo odnajduję go w mojej wielkiej torbie,nie zerkając nawet do środka.
Są wypukłe,mięciutkie,z wypełnieniem w środku...no i koniecznie serduchowe...Walentynki tuż tuż:):):)
Kolory i kształty do wyboru,proszę bardzo.










I cała banda:)



I tym kolorowym akcentem żegnam się i lecę trochę popracować,aby na chleb zarobić:):)

Pozdrawiam z mojej słonecznej mieścinki!

Kaja

14 komentarzy:

  1. Nie dość, że zdolna, to jeszcze pracowita :)
    Śliczności tworzysz...
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko nie mogę się już doczekać przesyłeczki. A tu też same cuda widzę. pozdrawiam Ciebie i chłopaczków. ania

    OdpowiedzUsuń
  3. idziesz jak burza ze swoimi wytworami
    etui są śliczne
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle coś działasz.Jak mróweczka.Nie usiedzi nawet chwilkę.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. sercowo i walentynkowo u ciebie :)cieplutko sie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu przyznałam Ci wyróżnienie, ale nie znam Twojego stosunku do tego typu spraw ;) w razie czego informuję i zapraszam :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrý večer! Šití je krásné! Krásná práce i fotečky. Moc se mi líbí vše co ušijete, hezký a klidný večer přeji, Soňa

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszkowo, kolorowo, miło:)
    Kasiu,zapraszam do sibie po WYRÓŻNIENIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Eeeee...kobity...oszalałyście z tymi wyróżnieniami?!:)Za co?!Za to moje dłubanie?????

    Znajdę chwilkę,zaraz po nie wpadam...na razie muszę dzieciaka na bal przebierańców pozszywać w myszkę :):)

    DZIEKUJE!!!!!!!!!

    Całusy Kaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie szyjesz (wiem coś o tym).
    I fajne zdjęcia w nagłówku - klimatyczne.

    PS Oooo, a ty nie uwalniasz komentarza od weryfikacji słownej? Ona chroni tylko przed spamem (który tu i tak nie funkcjonuje), a nie przed trollami. Zobacz komentarze pod moim postem na ten temat. Może ja Cię nie przekonam, ale inne blogowe koleżanki tak?

    OdpowiedzUsuń
  11. szary z czerwienią.. świetne energetyczne połączenie. gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to wszystko jest takie piękne! połączenie kolorów bardzo mi się podoba, uwielbiam szary

    OdpowiedzUsuń