niedziela, 22 maja 2011

Dla Pani "B"-dług wdzięczności i takie tam babskie interesy:)










Pogoda nastraja pozytywnie:)

Od rana słychać wesołe trele ptaszków w moim ogrodzie,balkon już dawno zalany słońcem...takie poranki uwielbiam.Zwłaszcza niedzielne,bo ostatnio ich mało jakoś w spokoju.

Ciągle gdzieś biegniemy:(

Jak zerknę na zegarek,sama zastanawiam się czy ze mną wszystko w porządku:)
Pewnie połowa zdrowych ludzi jeszcze smacznie śpi!
Ale cóż...taki los...dwa budziki już wkotłowały się do naszej sypialni i nie ma zmiłuj się:)Moje dzieciaczki,co maja alergie na spanie,zwłaszcza ten mniejszy:)



Wykorzystuję moment i chwalę się nowymi filcakami.
Tym razem,dla odmiany,nie na szaro,lecz mocno kolorowo,soczyście:)





Dla Pani "B":)

Stworzyłam notes ,pamiętnik-jak zwał tak zwał.
Jest spory,formatu A-4 i może sporo pomieścić.
Co kto woli-babskie zapiski czy ciąg myśli niezapisanych...

Kolor na moich fotach jakoś odbiega od rzeczywistego...mega słońce to sprawiło-w realu jest bardziej fioletowo!

Wiem ,że my kobiety lubimy takie gadżety...sama tak mam:)

Pofrunął już w świat i wierzę,że Pani "B" będzie uradowana...
To taki mały dług wdzięczności....takie tam babskie interesy:):):):)hihihi




Aaaa...i karteczka własnej produkcji w babskich kolorach,pudrowy róż,tak mnie poniosło:)
Jakoś kolorów mi się chce...
Chodzi mi po głowie soczysta czerwień na jakiejś komodzie ,albo fajny zbrudzony turkus na szafie u chłopaków....
Tylko czasu mi brak:(



Życzę udanej niedzieli ...i aby kolorowy był nasz świat!:)

KAJA

6 komentarzy:

  1. Kasiu pięknie i kolorowo dziś u Ciebie. Życze Ci trochę spokoju skoro jesteście tak zabiegani. Czasu na spokojną kawkę w słonku,pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i pomysłowe prezenty, zarówno notes, jak i karteczka :) Pozdrawiam upalnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu,piękne te Twoje filcówki!!!
    Podziwiam Cię ,że znajdujesz na to wszystko czas!!
    Powiem Ci,że ja tez uwielbiam niedzielne poranki! Własnie niedzielne są najpiękniejsze!!
    Buziaki dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że niedzielne poranki mają coś w sobie:) ja zazwyczaj zaczynam je od obejrzenia programu Maja w Ogrodzie i marzę, jakby to było fajnie, gdyby się miało swój ogród:))

    Świetny notesik:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go! :) Ale niespodziankę mi dziś Kasiu zrobiłaś :) Dziekuję Ci kochana! Notes jest przepiękny i taki funkcjonalny, nie uwierzysz ale marzył mi się taki notes na moje zapiski i projekty, których mam w głowie mnóstwo i zapisuje gdzies na kartkach które niestety umykają, od dziś wszystkie będa zamknięte w moim osobistym, kobietkowym notesie :) Karteczka przepiękna, w moich ulubionych kolorkach. Bardzo Ci dziękuję za ten przemiły prezent, który mi rozpoczął tak fajnie tydzień :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, ja uwielbiam Twoje wytwory a teraz czytam, że nowa właścicielka też zadowolona:) Upolowałaś te lny w Textilu? A ogród masz tak zrobiony, że mi wydaje się duży...wszystko masz tam takich wielkich rozmiarów:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń