niedziela, 3 listopada 2013

Sowy jesienno-zimowe i marketówki z ptaszorami:)...I APEL BARDZO WAŻNY!!!!!!



Jesień nas długo słońcem rozpieszczała...ale już dziś poczułam ją pełną parą ...szaro,buro ,ponuro ,wilgotno ....ale kiedyś musiało to nastąpić !Nie narzekam ..absolutnie ....w kominku napalone ,wolny dzień ,odpoczynek ...książka ,luz...otulona pledem -KONIECZNIE!!!Swetry puchate ,pledy i kocyki -to moi ulubieńcy na tę porę roku:)
Zmarzlak ze mnie strasznisty:)
...To i sowy jesienne stworzyłam ...tez puchate ,mięciutkie ,sweterkowe ,tweedowe...takie jesienno-zimowe ,na kanapę ,do przytulania ,co kto woli:)
Jasne ,ciemne ,kolorowe...

W kolorach jesieni ...pomarańcz ,czerwony ,trochę lnu i dzianina swetrowa.

Jaśniejsze ,kremowe,beżowe,popielate ....cieplutkie i mięciutkie:)
Malutkie i całkiem duże:)


Szara wzorzysta z tweedowymi plecami.

Czarna z dodatkiem zieleni i chabru!Plecy piękny żywy fiolet.


Tweedowa w krateczkę,plecy czerwone .Mała ,dziewczyńska..:)


I sweterkowa turkusowa...


I marketówki moje z ptaszorami...


Chabrowy i różowy...
Wielkie ,pojemne ,na parcianych paskach do ręki.

Ornitologiczny zestaw:):)Sowy i wróbelki:)

 Kochani/Kochane!!
Wklejam zdjęcie cudnej małej dziewczynki Dorotki...

...i linki do materiałów o Niej!!
1. http://dorotkabotkowska.blog.pl/
2.http://www.bochnianin.pl/mobi_14184_2letnia_bochnianka_ma_raka_potrzebne_0,5_mln_zl.html

Potrzebuje pomocy!!!I moje zumbowe koleżanki tę pomoc dla Dorotki organizują ...w mojej miejscowości!!
To będzie charytatywny maraton zumbowy!!
Odbędzie się 23 listopada w Hali Zapo...fajna zabawa na rzecz pomocy właśnie Dorotce!!Jeśli  ktoś mieszka w Trzebnicy ,lub w jej okolicach już dziś zapraszamy...fajna zabawa a przy okazji można pomóc!
Wiem ,że takie apele spotykamy wszędzie ,bo tyle tych chorych  maluchów chce żyć ,a leczenie w naszym kraju nie jest dla rodziców tanie ..wiem ,wiem ,ale nie potrafię nie wkleić i przejść obojętnie!!..Gdyby ktoś mógł ,gdyby ktoś chciał... !!!!!...Już dziś dziękujemy!!!

Pozdrawiam jesiennie ,ale bardzo ciepło !!
KAJA





21 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy! :D
    Ja tez ostatnio sie lubuje w dzianinie, ale jeszcze nie probowalam szyc z niej moich stworow. Moze kiedys sie odwaze :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można nabyć Twoje produkty? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówki są piękne ta jesienna przypadła mi najbardziej do gustu, co do malucha, to gdybym mogła bym przybyła, niestety nie mogę:( Życzę aby cała akcja się powiodła i małej zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja te sowy, cudne kolory, materiały, wspaniałe!Śmieszna ta uszata;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu sowy są genialne, podobnie jak te zachwycające torby! Trzymam kciuki, by akcja się powiodła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sówki chwyciły mnie za serce! Sprzedajesz je? W jakiej cenie są??? Można zamówić podobne w innych kolorach? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja rodzinka mieszka bardzo blisko Trzebnicy, więc postaram się ich namówić (tym bardziej, że część w Trzebnicy pracuje).
    Sówki śliczne. Miałam ostatnio okazję pooglądać ich koleżanki z każdej strony w sklepie w Puszczykowie. No i trafiła tutaj też torba która mi się strasznie podoba (wrzosowe pasy poziome). Teraz tylko muszę uciułać pieniądze zanim ktoś wykupi! No i czekam aż zobaczę kobitki z Twoimi torbami po miasteczku krążące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowy sweterkowe są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Kasiu,co jedna to ładniejsza!Gdzie można w Trzebnicy je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  10. sówki urocze i takie cieplutkie, aż chce się do nich przytulić :)
    wszystkie Twoje torby bardzo mi się podobają więc i te z ptaszorami czaruję

    OdpowiedzUsuń
  11. Sowy są boskie, sweterkowe ♥ idealne do przytulania :) I wspaniale dobrane kolorki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się twoje sowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne szare sowy:) I marketówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sowy są cudne. Chciałabym zrobić podobną swetrową sowę, znalazłam nawet niechciany sweterek.Czy nie będziesz miała nic przeciwko?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podusie stworzyłaś :)
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń