piątek, 1 stycznia 2016

RoshCo...zapraszam !:)


Przyszedł Nowy Rok !
Świeżutki...
Pachnie nowością!:)
Skłania do refleksji nad tym ,co było i zachęca do składania obietnic i postanowień.

Jak co roku...
Nie jestem zwolenniczką planowania ponad normę i czynienia postanowień niewykonalnych .
...ile już takich było ?:)...
Niech nowe dzieje się samo .
Niech dzieje się spontanicznie ,niech wykluwa się z naszych marzeń.

U mnie nowe zadziało się jeszcze  w starym roku.
Mała akcja reaktywacja i trochę zmian .
Czasu brakło ,by o tym napisać.
Zatem czynię to dziś .
Odkurzam pajęczyny  na moim blogu i zapraszam w nowe miejsce 



KAJA

10 komentarzy:

  1. Też nie jestem zwolenniczką postanowień, niech sie dzieje samo a ky robimy swoje 😀
    Wszystkiego dobrego !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem zwolenniczką postanowień, niech sie dzieje samo a ky robimy swoje 😀
    Wszystkiego dobrego !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nic nie planuje !!!! W zyciu trzeba sie dosc borykac, wiec po co sobie jeszcze utrudniac.....
    Pozdrawiam i zycze radosnego i zdrowego nowego roku
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiany! Dawno mnie tu nie było... gratuluję!
    A nowe miejsce już zagościło w ulubionych! ;)

    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba brak energii w nowym roku na działania....

    OdpowiedzUsuń
  6. شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    افضل خدمات شركة المثالية للتنظيف بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية للتنظيف ومكافحة الحشرات والمقدمة بافضل جودة وارخص الاسعار حيث توفر شركة المثالية للتنظيف خصم 30% لجميع خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات وجلي البلاط اتصل الان واحصل علي خصومات شركة المثالية للتنظيف

    OdpowiedzUsuń