wtorek, 17 stycznia 2012

Stołówka z serduchem i filcaki dla Madzi:)...torbiszony znaczy!!



..Jakoś tak mi się na duszy fajnie zrobiło ,gdy biały puch zasypał jednej nocy te szaro-bure krajobrazy...nie wiedzieć czy jesienne czy wiosenne one były ...
Okazuje się ,że nie tylko dzieciaki czekają na śnieg...podświadomie jednak również i my-dorośli,przynajmniej ja!!:)

I teraz za oknem jakoś ładniej,tak jak w styczniu być powinno!:)

Ziarenek nasypałam do naszego starego karmnika i od razu ptaszorki przyfrunęły!
Nasz karmnik czeka na renowację...i nastąpi ona w przyszłym tygodniu...taki mam plan!


Jutro śmigamy na kilka dni w górki ,bo ferie dzieciaki mają,a narty aż proszą,aby na nich zjeżdzać.
A jak wrócę,biorę pędzel i macham!
Zakupiłam fajne pastelowe farby z Fluggera...zamierzam wiele rzeczy nimi pociapać...między innymi domki dla ptaszków!
Uwielbiam patrzeć ,jak sikorki wpadają na sekundę,złapią coś w dzióbek i heja dalej...a jak do tego pada śnieg,to sterczę w oknie balkonowym z kubkiem imbirowej herbaty...i mogłabym tak ciągle...
A "domki" piszę ,a nie "domek" ,bo właśnie upolowałam na gratach nowiusieńki prawie, karmniczek dla ptaków...stołówka prawie...z fajowym wyciętym serduchem...właśnie ono mnie tak zauroczyło.
Jest jak nowy ,z surowego drewna i jego również machnę w pastelach,albo w turkusie...zobaczymy!:)
Prawda,że ładny!?!
Moim chłopakom bardzo się spodobał.Zobaczymy ,czy ptaszkom także przypadnie do gustu!?:)


Na razie zamieszkał w nim ptaszek od Beatki ,ale gdy już będzie pomalowany,oczekujemy wielu miłych gości:)

****

A póki co...nabrałam mocy po niemocy i działam:)
Właśnie uszyłam 2 torbiszony dla Madziuli,filcowe jak zawsze.
W niebieskościach ,ale troszkę zmodyfikowanych...dodałam turkus i ecru, a wyeliminowałam czarny i inne ciemne kolory.
Zapięcie magnetyczne,w środku 2 kieszonki i 1 duża kieszeń.

Torba wieeelka,taką chciała Madzia...proszę bardzo!
Można w niej jabłek i ziemniaków z targowiska natargać:):)









A druga mniejsza,tweedowa,z kwiatuchem filcowym.
Już kiedyś taką szyłam...teraz powtórka:)




I razem.



A pożegnam się kolorowo:):)






...Migawka z fajnego pisma,którego dwa numery sprezentowała mi kochana Kuzyneczka Cecylia...przytargała z Angli,będą tam ostatnio kilka miesięcy.
Teraz znów pojechała ...może znów coś fajnego wynajdzie?!?!:)
Magazyny suuuper,kolorowe...pełne inspiracji...może warto pokazać więcej...może następnym razem?!?!
Zmykam...życzę fajnych ferii,tym ,którzy je już mają ,tak jak my!!:)

KAJA

20 komentarzy:

  1. domek faktycznie piękny ;) to serducho przyciągnie pewnie wiele ptaszków ;) a torby jak zwykle precyzyjnie i ślicznie wykonane ;) często przeglądam Twojego bloga, a i tak napatrzeć się nie mogę! ;) pozdrawiam serdecznie, Wiktoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoimi torbami zachwyciłam się do tego stopnia,że kupiłam filc. Leży sobie, a ja nie umiem nic wymyślić, mam przed oczyma tylko twoje prześliczne torby!

    OdpowiedzUsuń
  3. karmnik jest uroczy z tymi serduchami:)
    a torebki rewelacja:)
    masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, udanego i szalonego wypoczynku!! tylko nie połamcie się proszę!!! :))

    a domek z serduchem fajowy, nawet go możesz jako półeczkę wykorzystać :)

    ciekawam jego zmiany kolorystyczne ;)

    Buziole kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuudna! już się nie mogę doczekać kiedy do mnie dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torby, a karmniki, to już rewelacja. Jak mieszkałam na wsi, to też lubiałam patrzeć, jak się ptaszki zlatywały na obiadek :) Super sprawa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Filcowe torby-rewelacja! Mam jedną, już troszkę wysłużoną ale nosi się ją rewelacyjnie. Twoje są w moich ulubionych kolorach. Bardzo, bardzo ładne :)
    Karmnik uroczy!

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. łał! karmniczek super trafiliście :)) jak dla mnie to można go zostawić nawet tak jak jest teraz :D a torby rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba z niebieskim - bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje torby są jedyne i niepowtarzalne...
    Kasiu udanych ferii Wam życzę!!!I baaardzo dużo śniegu..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne torby. czy można gdzieś kupić :) takiej jeszcze w kolekcji nie mam:) pozdrawiam śnieżnych ferii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu...jakby co:):)...pisz na maila:kajaroszko@tlen.pl!!
      Pozdrawiam ciepło!!

      Usuń
  12. u mnie tez ferie ale śniegu nie widać za to wiosenne słonko świeci i ptaki śpiewają...torbiszony urocze a karmnik jeszcze piękniejszy!Jestem ciekawa tych farb ...?Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również, tak jak barbaratoja zauroczyłam się Twoimi torebkami. Są jedyne w swoim rodzaju. Rozglądam się, jak dzika za torebkami innych kobiet na mieście, na ulicy, w środkach komunikacji miejskiej. Nikt takich nie ma, nikt. Także i ja kupiłam filc... Wymyśliłam własną torebkę, ale jeszcze jej nie robię, bo czekam aż dostarczą zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karmnik dla ptaszków świetny i niespotykany przez te serducha!! Torby przecudnej urody a magazyn po tych dwóch stronach zapowiada się niezwykle inspirująco!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne torby gratuluje i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Domek niesamowity:)) a torby Twoje są jak zawsze cudne:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutkie torby...chciałabym taką na laptopika...stołóweczka dla ptaszorków też śliczna...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne torby.B.ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń