wtorek, 24 września 2013

Kolorowe CANDY JESIENNO-URODZINOWE w madeinkasia!!


...Miało być w weekend !!!Wiem ,wiem ...ale czas mnie przegonił ,weekend uciekł:)
Miało być w urodziny me ...czyli wczoraj,ale ...jak to w urodziny ...trzeba troszkę poświętować ..w końcu ma się je raz w roku!!

Poświętowałam troszkę i czas uciekł:)

Miało być ,gdy przyjdzie Pani Jesień:)
Przyszła ...też wczoraj !:)

Ale dziś już się ogarniam i spełniam swoje obietnice:)
Zatem ...
ZAPRASZAM  Was Kochani i Kochane..Was wszystkich ,którzy zaglądacie do mnie ,którzy lubicie moje filcowe i niefilcowe czarowanki:)
Dziś ja rozdaję:)
ZAPRASZAMna
CANDY JESIENNO-URODZINOWE!!!...
...zakręcone,kolorowe ,filcowe!:)

Do wygrania  jedna z toreb moich "marketowych" ...do tachania zakupów ze sklepu!
Jakby jedna z poniższych:)

Jakby...ponieważ...będzie to torba takich właśnie rozmiarów i kształtów,ale aplikacja ,jaka ostatecznie ją ozdobi jest do wyboru !!Jak tam sobie zwycięzca zażyczy!!
A wybór niemały!!
Na niebiesko ,na pomarańczowo ,na brązowo ,na fioletowo,na oliwkowo ,na różowo...jak kto lubi ,jak kto woli!!:)
Takie kolorowe candy!!
Do wyboru motywy ,jakie przedstawiam poniżej:


MOTYW 1:mój kolisty zakręcony ślimakowy wzór w pięknym niebieskim kolorze ,taki chabrowy!!

MOTYW 2:serducho czekoladowe
MOTYW 3:ptaszor w żywym pomarańczu ,takim dyniowym iście:)
MOTYW 4 :fuksjowe serducho zatopione we fioletach:)

MOTYW 5: chabrowy kwiat
MOTYW 6:oliwkowy kwiat:)

i serducha...
MOTYW 7:pomarańczowe
 
MOTYW 8:serducho różowe!


Ale sobie wymyśliłam ,prawda??
Takie zakręcone candy:)

Zapraszam Was wszystkich serdecznie do udziału ,do zabawy!!
Pobawimy się do 15 pażdziernika!!

Zasady takie jak zwykle!!
Należy wkleić na swojego bloga  pierwsze zdjęcie z mojego dzisiejszego posta i podlinkować ,aby zainteresowany łatwo do mnie trafił i wpisał się na ewentualną listę zabawy:)...i pięknie je podpisać ,najpiękniej !!:)zaprosić ,zachęcić:)

15go pażdziernika wylosujemy szczęśliwca!
Zapraszam i życzę fajnej zabawy ...i Wam i sobie!!

Ściskam Was ciepło...


kaja


178 komentarzy:

  1. jestem pierwsza:(!!!! licze na szczescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne torby i losowanie w moje ...... urodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę na łut szczęścia, dlatego ustawiam się po nią do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje prace i chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja staję w kolejce w tym kolorowym candy :)
    składam spóźnione ale szczere życzenia, zdrówka dużo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje projekty. Połączenia kolorków. Cudeńka! Miło tym bardziej, że jestem 7 ;) może przyniesie szczęście. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, dużo uśmiechu i słonka... niech się spełnią Twoje marzenia :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ja czekałam na tę chwilę. Uwielbiam Twoje twory, więc już wrzucam na bloga... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podglądam te Twoje torby i zawsze tylko wzdycham. Może uda mi się wygrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też liczę na szczęście, a co;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja też chcę, dlatego w kolejce ustawiam się.
    Od dawna podglądam i zachwycam się cudeńkami, które tworzysz ;)
    Pozdrawiam cieplutko, kciuki zaciskam i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, kolorowe candy :) Wszystkie torby piękne i widzę ptaszorek nawet jest, jakby na mnie czekał :)
    Zapisuję się i ślę jesienne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aby wygrać trzeba grać. Ja też liczę, że torbiszon powędruje właśnie do mnie:) Książki i papiery szkolne cudnie by w nim się tachało;)

    OdpowiedzUsuń
  13. JUż od dawna podziwiam Twoje filcowe okładki i torby zakupowce- piękne są!!Bardzo piękne!
    Ach gdybym mogła taką posiadać to nie posiadałabym sięz zachwytu chyba...ok, wwszytko mówię poważnie :-)
    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powyższy wpis policz jako jeden wraz z tym. Pomyliłam loginy googlowe. malachitowa-laka.blogspot.com
    jeszcze raz podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpierw wielki pakiet życzeń urodzinowych przed Tobą ścielę:-) Ogromu miłości i tyleż zdrowia. To najważniejsze:-) Reszta przyjdzie sama albo ją sobie "załatwisz" :-) Z Twoją fantazją i pracowitością to "pikuś":-)
    I jeszcze tylko chciałabym sprostować, że urodziny można obchodzić więcej, niż tylko raz w roku:-) Właśnie dziś obchodzę moje drugie tegoroczne urodziny, do czego mam okazję od 6 lat:-) Pierwsze mam w kwietniu, a drugie dziś! Mija właśnie 6 rok po moim przeszczepie szpiku:-) I tak fajnie jest żyć, ale Tobie radości życia chyba nie brakuje:-) (co wnioskuję po tym jak i co piszesz, i co działasz), więc tylko jeszcze więcej radości życia życzę Tobie z okazji wczorajszego święta Twojego:-)
    Torby są piękniaste i zabójczo pakowne. Za nic w świecie jednak nie potraktowałabym ich zawartością siat zakupowych. Zniewaga, psze pani, zniewaga:-) To jest torba na notatnik, parasol, szal, książkę, bilet do kina, może jeszcze wodę mineralną, może portfel, i jeszcze obowiązkowo na czekoladę:-) Mleczną:-)
    Pozdrawiam ciepło, bardzo jesiennie, serdecznie i na koniec podśpiewuję specjalnie dla Ciebie "sto lat, sto lat..." :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje torby są cudne, chętnych na nie będzie całe mnóstwo ale spróbuje i ja stanąć w kolejce. Pozdrawiam Cię serdecznie, składam życzenia urodzinowe i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam przez przypadek, i będę regularnie zaglądać. Torby piękne.... Może akurat jedna będzie moja...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne torby, może los się do mnie uśmiechnie, więc ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się zapisuję !!! Wspaniałe torby :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. o qrcze, owszem mam małą ale dużą do kolekcji tez nie zaszkodzi posiadać ;) i jeszcze raz Kasik wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze z okazji urodzin!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Och mi ten chabrowy kwiat w sercu zagrał! :) Więc staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kajuś kochana, mam nadzieję, że świat kolorów również w Twoim życiu gości. Życzę Ci tego z całego serca. Spóźnione ale wiesz, że szczere.
    Mam już jedną torbę Twoimi zdolnymi łapkami wykonaną ale nie umiem przejść obojętnie koło takiego cuda.
    Prezenty też będą ale w swoim czasie.
    Cudownego dzionką życzę. U mnie słońce się przebija i aż się chce żyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne torby, uwielbiam wyroby z filcu :) Życzę wszystkiego najlepszego i chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj byłoby grzechem nie stanąć w kolejce - torby są cudowne. No i oczywiście wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. już kiedyś Cię molestowałam o torbę ;)
    wtedy się nie udało, to może teraz wygram! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. A filcowych toreb nigdy za wiele, więc ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście, bo ta z oliwkowym kwiatem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam szczęścia w takich rozdawajkach, ale oczywiście spróbuję! Kto nie gra - nie wygrywa :)
    Wielu pięknych inspiracji życzę z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak się ten ptaszor na tym cudnym torbiszonie śmieje do mnie, że ustawiam się cierpliwie w kolejce :)
    Sto lat i milionów takich udanych pomysłów :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Rety! zapisuję się, koniecznie, bo jak wiesz, marzę o jakimś Twoim torbiszonie!!!! koniecznie z serduchem :)
    staję w kolejce i egoistycznie trzymam kciuki za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod ogromnym wrazeniem twoich prac, cudowne pomysły na prezebty, perfekcyjne wykonanie, nic tylko się uczyć;)z bardzo miłą chęcią się zapisuje i napewno systematycznie bede zaglądać.
    pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  31. Kaśko, piękne życzenia urodzinowe ślę a zachwyt nad Twoimi marketówkami nie pozwala mi się oprzeć, więc staję grzecznie w kolejce przygnieciona nadzieją na wygraną! :))
    ściskam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja spróbuję szczęścia! Torby szare idealne dla szarej myszki:) A taka z oliwkowym kwiatkiem to już wogóle:)
    Wszystkiego naj z okazji urodzin!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana!! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! I chetnie zapisze się na to pięknie candy!! Wylosuj mnie proszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli mi się poszczęści, to będzie kłopot.....nie wiem co wybrać....wszystkie motywy są śliczne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się i liczę na szczęście - w sam raz na moje urodziny. Ale miałabym radochę. Kolory też wszystkie takie ciepłe, takie prawie moje. Szczególnie fiolet i serducho różowe. Wstawiam zdjęcie u siebie. Pozdrawiam i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z ogromną przyjemnością przyłączę się do zabawy, zwiedziłam Twojego bloga "na wyrywki":) Piękne rzeczy Tworzysz:)

    A Torba jeśli bym ją wygrała spełniłaby moje marzenie o posiadaniu torby filcowej!:):)
    Wszystkie wzory mi się podobają, jeśli los sprawi, że się uda będę się zastanawiać nad wyborem wzoru:)

    Ściskam i pozdrawiam serdecznie!:)

    Życzę Ci dużo zdrowia i jak największej szyciowych inspiracji:)))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  37. kochana przede wszystkim chciałabym złożyć Ci najszczersze życzenia urodzinowe :) Wspaniałych materiałów, sporego zapasu nici i igieł, również mnóstwo koronek, tasiemek i wstążek :)
    I ogromnego bukietu kwiatów z tylu róż i hortensji ile masz lat :)
    Znalezienia czterolistnej koniczyny, żeby mnóstwo szczęścia Ci przynosiła :)
    Życzę Ci również mnóstwo inspiracji, żebyś tworzyła nadal cudowne torby i niebanalne okładki na notesy.
    Wiele uśmiechu i samozadowolenia :)

    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ileż tu już chętnych, ale co się dziwić. Z wielką nadzieją na wygraną zapisze się u Ciebie na rozdawajkę. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakupy to niestety mój ból, bo zawsze idę z listą albo "po dwie rzeczy", a wracam tak obładowana, że ledwo ciągnę zakupy ;) Więc taka torba byłaby jak najbardziej na miejscu! A że piąteczka mnie radośnie wzywa, toteż zapisuję się z przyjemnością :)
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z taką torbą zakupy mi nie straszne :) próbuję może mi się poszczęści.
    Wszystkiego naj...naj..naj...

    OdpowiedzUsuń
  41. Dołączę z nadzieją, że wkrótce będę nosić zakupy w tak stylowej torbie: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dopiero co tu kilka dni temu trafiłam, a już jest candy:) oczywiście nie mogę sobie odmówić takiej przyjemności i ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świętować trzeba, sto lat ci życzę,świętuj dalej;-)
    Oczywiście taką torbę z kołem baaaardzo chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  44. Samych cudowności z okazji urodzin :) torby przepiękne i ciężko wybrać jakiś konkretny wzór, bo każdy na swój sposób kusi :) ... banerek zawieszony http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ojejku ależ one fantastyczne! ta z ptaszkiem i czekoladowym serduszkiem...chce którąś !!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja ja staje w kolejce po fajna torebkę:) może w końcu się uda:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Damska torebka
    Torebka damska to świat kobiety
    Ja cały mój barwny świat w niej noszę
    Na koncert Dżemu stare bilety
    W kieszonce z boku znaleźne grosze

    Błyszczyk do ust, od synka laurka
    Chusteczki, szyszka, kamyk, perfumy
    Pocztówka, bo na niej ładna chmurka
    Do żucia Orbit miętowe gumy

    Zdjęcie z Połonin – jestem na trawie
    Młoda, szalona i roześmiana
    Dwa telefony, co w ważnej sprawie
    Dzwonią natrętnie, niechcianie z rana

    Kalendarz, notes ważnie się puszą
    W głównej przegródce, obok portfela
    Są przyjaciółmi – wiedzą, że muszą
    Przypomnieć, że środa i niedziela

    Karnet na basen, trzy wizytówki
    Długopis i mały pluszowy miś
    Rajstopy (zapas), zawsze biodrówki
    Na oczka lecące tu, teraz, dziś

    Torebka damska to świat kobiety
    W niej popołudnia, zmierzchy, poranki
    Wszystko wymienić? – bez szans, niestety ...
    Śmieszne mieszkają w niej niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  47. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow

    OdpowiedzUsuń
  48. -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru
    -cudownych uczuć, które zawsze trafiają w odpowiednie miejsce i do odpowiednich ludzi....

    OdpowiedzUsuń
  49. -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru
    -cudownych uczuć, które zawsze trafiają w odpowiednie miejsce i do odpowiednich ludzi....

    OdpowiedzUsuń
  50. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow

    OdpowiedzUsuń
  51. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow

    OdpowiedzUsuń
  52. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow

    OdpowiedzUsuń
  53. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja ja staje w kolejce po fajna torebkę:) może w końcu się uda:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Damska torebka
    Torebka damska to świat kobiety
    Ja cały mój barwny świat w niej noszę
    Na koncert Dżemu stare bilety
    W kieszonce z boku znaleźne grosze

    Błyszczyk do ust, od synka laurka
    Chusteczki, szyszka, kamyk, perfumy
    Pocztówka, bo na niej ładna chmurka
    Do żucia Orbit miętowe gumy

    Zdjęcie z Połonin – jestem na trawie
    Młoda, szalona i roześmiana
    Dwa telefony, co w ważnej sprawie
    Dzwonią natrętnie, niechcianie z rana

    Kalendarz, notes ważnie się puszą
    W głównej przegródce, obok portfela
    Są przyjaciółmi – wiedzą, że muszą
    Przypomnieć, że środa i niedziela

    Karnet na basen, trzy wizytówki
    Długopis i mały pluszowy miś
    Rajstopy (zapas), zawsze biodrówki
    Na oczka lecące tu, teraz, dziś

    Torebka damska to świat kobiety
    W niej popołudnia, zmierzchy, poranki
    Wszystko wymienić? – bez szans, niestety ...
    Śmieszne mieszkają w niej niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja ustawiam się w kolejce po te słodkości :)
    Jednocześnie zapraszam na swoje candy:
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/2013/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Raaaany cudowności! Piękności! Chętnie się dopisuję do tej kolejki, może mi się poszczęści. Chciałabym:) Zostaję u Ciebie na dłuuuugo, bo twoje prace są wspaniałe!
    A z okazji urodzin życzę wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  57. No wreszcie udało mi się przedrzeć przez długaśne "opisy przyrody "dekupagekini i czym prędzej zgłaszam się do Twojej zabawy. A tak asekuracyjnie ale pewnym głosem proszę w razie mojej wygranej o torbę z ptaszorem w żywym pomarańczu :o) Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne, cudne, fantastyczne - aż brak słów na opisanie ich urody.
    Dlatego zgłaszam się - może szczęście mi dopisze :)
    Banerek i hasło reklamowe umieściłam :
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    P.S. A także przesyłam moc urodzinowych życzeń. Samego słonka co dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wszystkie są piękne! Jednak zawsze zachwycam się tymi ślimakowym motywami:)
    Oczywiście się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne torby ) Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękności ja też bym taką chciała, ale z moim szczęściem i bez bloga :(.
    Zumbowa Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj Kasiu, przyjmij proszę moję skromne życzenia- przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń, uśmiechu na codzień, cudnych chwil każdego dnia, wspaniałych ludzi na Twojej drodze, i tego o czym sama marzysz. Pewno nie poszczęści mi się w Twoim CANDY bo nie mam szczęscia ostatnio, ale chcę napisać, że fantastyczne Torby nam przygotowałaś, wiem...Taka mi się marzy, na zakupy, -wspaniała. Może los da mi szanse aby szczęście uśmiechnęło sie do mnie. Wspaniała nagroda. Banerek na moim blogu. Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Torby cudne :) Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. filcowe cudeńka, a te proste kolorowe motywy mają w sobie ogrom światła i pozytywnej energii skupiającej na sobie wzrok - oczywiście ustawiam się w tym długaśnym ogonku z nadzieją na cud :), a z okazji wielu ww "okazji" życzę Ci samych wspaniałości na każdy kolejny dzień, tydzień, miesiąc, rok, sukcesów w każdej ale absolutnie w każdej dziedzinie życia...

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mogę i ja przegapić takiej zabawy. Może poszczęści mi się choć raz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. filcowe cudeńka, a te proste kolorowe motywy mają w sobie ogrom światła i pozytywnej energii skupiającej na sobie wzrok - oczywiście ustawiam się w tym długaśnym ogonku z nadzieją na cud :), a z okazji wielu ww "okazji" życzę Ci samych wspaniałości na każdy kolejny dzień, tydzień, miesiąc, rok, sukcesów w każdej ale absolutnie w każdej dziedzinie życia...

    OdpowiedzUsuń
  67. wszystko cudne, jak zawsze, ja jestem szczęśliwą posiadaczką torby, jest lekka, wspaniała i wiele osób ją chwali! Urodzinki miałaś - nie wiedziałam, ale jednak...jest we mnie trochę z Czarownicy..dowiesz się niebawem :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  68. i spóźnione sto lat :* Twórz dalej dzieła, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  69. przesyłkam spóźnione, ale szczere urodzinowe najlepszości!
    baaardzo się cieszę,że do Ciebie trafiłam, bo tworzysz filcowe cuda :)) czym prędzej ustawiam się w kolejce zwłaszcza,że 15 października....mam urodziny! :D teraz już podwójnie nie mogę doczekać się tego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zrobione wszystko także gramy :) Ale o jakie cudeńka :) To tak jakbyśmy my miały urodzinki nie Ty! :) Zdrowia, pieniędzy, miłości! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. najlepsze życzenia urodzinowe...a do zabawy chętnie dołączę...pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce o jedno z tych cudów! Więc zwarta i gotowa staję!

    Ale przede wszystkim z okacji urodzinek życzęwytrwałości , głowy pełnej pomysłów i rąk zawsze chętnych do pracy!

    zapraszam również w moje skromne progi ;o)

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczne torby! fajnie, że dzięki takim konkursom można poznać tak interesujące blogi

    OdpowiedzUsuń
  74. Hurra! Trafiłam na Twojego bloga. Jak to fajnie! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie dołączam do zabawy:))))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojej Twoje torby są fantastyczne!!! łoł! Z ogrooomnąą przyjemnością stanę w ogonku:))) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  77. na początek - wszystkiego najlepszego, Kasiu! :)
    spróbuję też szczęścia w zabawie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Dołączam, bo torby przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudeńko te torby :) Bardzo oryginalne :) Dlatego chętnie na candy się zapiszę i samych uśmiechów życzę!
    Banerek na K-art :)

    OdpowiedzUsuń
  80. szkoda, że nie prowadzę bloga, bo torby piękne jak zawsze...Kasiu, wszystkiego co najpiękniejsze w życiu:) gosia k.:)

    OdpowiedzUsuń
  81. O a ja już mam torbę uszytą przez Ciebie, ale jeszcze jedna nie zaszkodzi. Pozdrawiam. Ila

    OdpowiedzUsuń
  82. Z okazji Twojego święta życzę zdrowia, miłości, pięknych marzeń, siły do ich spełnienia, weny twórczej i czasu by tę wenę w życie wcielić i dobrych życzliwych ludzi dookoła, ... i czego Sama tylko chcesz :)
    ... a candy boskie, jeju mieć taki "big bag z pomarańczowym ptaszotem" - bezcenne.
    Dlatego też korzystając z okazji wyrażam ogromną chęć przygarnięcia tej torby - a nóż widelec może się poszczęści
    Pozdrawiam Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  83. Jak miło zacząć dzień od oglądania takich pięknych rzeczy :) , gratuluje zdolności , przyłączam się do chętnych na te cudne torby :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jeszcze raz się wpisuję gdyż tak bardzo mi się tu podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Kasiu wszystkiego co najlepsze i życia kolorowego i takiego po Twojemu Kochana zdrówka i uśmiechu co dzień:***
    ja tu na urlopie siedze a Ty takie cudowności rozdajesz ,dobrze ,ze już wróciłam spróbuję szczęścia , , torbiszonki wszystkie cudne trudny wybór bedzie miała zwyciężczyni
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja ustawię się w tej niekończącej się kolejce :) Prace podziwiam już od dawna i wciąż znajduję coś co mnie zaskakuje :)

    Miłka
    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Wow jakie cuda tu u Ciebie!! A po torbę bardzo chętnie się ustawię gdyż albowiem piękna jest!!
    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale cudne rzeczy tworzysz. Torby są suuuuper więc z ogrmoną chęcią zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne ! z chęcią zapiszę się i ja . cudeńkoooo proponujesz ;) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja również chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Torby są śliczne!!!

    Agnieszka S.

    OdpowiedzUsuń
  91. Fantastyczne torby, daję szansę losowi i zapisuję się w kolejkę chętnych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękne torby! Staję w kolejce, a może się uda :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  93. życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, wiele pomysłów i weny! Po torby również się ustawię, bo piękne, więc grzechem by było przejść obojętnie. A i na dłużej zostaję:) Pozdrawiam ciepło,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne te torby ;] Może mi się poszczęści :)
    Banerek już wisi - > http://craftykittysnook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Z chęcią wezmę udział :)
    Marzy mi się torebka w takie oliwkowe kwiatki :)

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/ gdzie zapraszam serdecznie

    Pozdrawiam ciepło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ptaszor mnie urzekł- poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Do kompletu bardzo mi się przyda marketówka!!:)Oczywiście nie może mnie tu zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolejka jak w PRL? Staję na początku drugiej setki z nadzieją, że ostatni będą pierwszymi. Zapraszam do obejrzenia baneru na Powoluśku oraz do mojego świeżutkiego chlebowego Candy przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  99. To i ja za tą torbą stanę w kolejce ;) I jeśli faktycznie ostatni będą pierwszymi to teraz ja jestem pierwsza, tzn. ostatnia :) (zetaga@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  100. U mnie też już jest wpis na blogu i stoję w kolejeczce grzecznie po nagrody :D
    http://krainabarw.wordpress.com/

    Pozdrawiam Cię serdecznie Kasiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja również ślę życzenia dla ciebie, nie mam bloga wiec nici z linkowania no cóż, torby kupiłam już dwie i są cudowne. Pozdrowienia z Leszna Monika

    OdpowiedzUsuń
  102. Kochana, zaszalałaś ;D Candy tak piękne, że gapię się na torby jak ciele na malowane wrota ;] Obowiązkowo staję w kolejce :)
    Buziole
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  103. 107 w kolejce szanse marne, ale musze chociaz sprobowac zdobyc cudownosci Twoich raczek. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie - evergreen-pola.blogspot.com. Pola

    OdpowiedzUsuń
  104. Hejka, właśnie tu trafiłam i nie mogę się napatrzeć:-) Zostaję!!! Oczywiście ustawiam się też w kolejeczce po te cudowności:-)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zatopiona w fioletach, marzę o fioletach ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Torby są tak piękne, że nie potrafiłabym z niej zrobić torby zakupowej. Jeśli wygram to będzie moja uczelniana torba - na wielkie zeszyty, książki i notatki. :) Niech wszyscy patrzą i zazdroszczą. O!

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolejka już całkiem niemała i nic dziwnego bo Twoje torby i twory w ogóle "tak jakby" przecudne są ;-)))
    Ustawiam się i ja w kolejce a żeby nie było, że gość co nic nie przyniósł to wnoszę życzenia... spóźnione ale najszczersze...
    Głowy pełnej pomysłów, chwili tylko dla siebie każdego dnia, miejsca, w które można uciec przed całym światem... Pogody ducha, optymizmu i spełnienia marzeń - tych dużych i tych maleńkich ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  108. Jestem 500 obserwatorem i nie mam wyjścia, staję w bardzo długiej kolejce chętnych na Twoją przepiękną torbę.
    Pomarzę sobie o "Chabrowym Kwiatku"
    Spóźnione, ale mimo to najserdeczniejsze życzenia urodzinowe, miłości, zdrowia, szczęścia, tylko słonecznych dni, spełnienia planów i marzeń.
    Zachwycam się Twoimi okładkami i dekoracjami - cudne rzeczy perfekcyjnie wykonane.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I like No.6. green flower....

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  110. Twoje torby są wspaniałe, więc i ja się ustawiam i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękne rzeczy tworzysz. Candy jest urodzinowe, a październik to miesiąc moich urodzin, z przyjemnością się zapiszę. jest również jesienne, a to moja ulubiona pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  113. Dopisuję się ! Ale czadowe torby!
    Wybieram motyw 1 :)
    tymczasem zapraszam również do mojej rozdawajki na: szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. Torby ach jak ja je wszystkie kocham ! Tobie życzę wszystkiego najlepszego , sama niedawno obchodziłam urodziny ;)
    Przejrzałam Twoje prace i jestem zachwycona, to co wyprawiasz to mistrzostwo !
    Mam nadzieję, że kilka moich słów zachęci koleżanki do dołączenia do Twojej zabawy. Tutaj Twój banerek: http://beatka2041.blogspot.com/2013/10/39-wyniki-candy.html

    Pozdrawiam Cię serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. staje w kolejce bo taka marketówka zawsze się przyda:-)

    OdpowiedzUsuń
  116. Nie mogłabym się nie zgłosić:) Cudne torby, piekne prace. Trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  117. queste borse sono favolose....auguri

    OdpowiedzUsuń
  118. Witaj ,Trafiłam do Ciebie przez blog Kasi z Różności dla przyjemności.
    Piękną niespodziankę urodzinową przygotowałaś.
    Z okazji urodzin życzę Tobie zdrowia, natchnienia w kolejnych projektach i radości w ich tworzeniu :)
    Chętnie przygarnę torbę pięknej urody...
    Biegnę zwiedzać....

    OdpowiedzUsuń
  119. Przepiękne torby wykonujesz. Tak więc chętnie ustawiam się w kolejce :) A bannerek tutaj: tygrysikwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Taka torba to moje marzenie.Ta z oliwkowym kwiatem....cudna. Pozdrawiam i staję się w dłuuuuuugiej kolejeczce:-).

    OdpowiedzUsuń
  121. przypadkowo trafiłam na Twój blog, jest naprawdę genialny, piekne rzeczy tworzysz :-) a przy okazji stanę w kolejce po taką "marketówkę" :-) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Serdeczności ślę i staję w tej, już bardzo długirj kolejce......

    OdpowiedzUsuń
  123. Śliczne masz te filcowania :) z chęcią zgarnę taką torbę :-)

    OdpowiedzUsuń
  124. Tak więc stanęłam w tej dłuuuugiej kolejce wlepiając me małe oczęta i śliniąc się do twych torebek. Mam nadzieję że jedna dołączy do mojej kolekcji jako nr 65 - mój to nic że mój narzeczony złapie się znowu za głowę z pytaniem po co mi aż tyle torebek. Kobieta musi mieć wybór przed wyjściem.... :)
    Podziwiam, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://takealook-sutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Z przyjemnością zapisuję się :) Życzę duużo wspaniałości oraz duużo nowych pomysłów do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  126. ja też staje w kolejce zapraszam tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/ a torby i nie tylko one są śliczne, i ten oliwkowy kwiat:) aaaahhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  127. cieszę się niezmiernie, że tu trafiłam. cudowności.
    oczywiście zapisuję się na candy!!
    banerek u mnie
    http://pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Wszystkiego najlepszego !!!! Dużo pomysłów, cierpliwości i czasu:)
    ...i tak jak wszyscy staję grzecznie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  129. witam ;)))fajne filcowe torby,juz kiedyś miałam chrapkę na twoje wywory ale z serii bożonarodzeniowej, ale się nie udało:))może tym razem szczęście mi dopisze:)))cudne sa tez te choineczki z delikatnymi gwiazdkami:)oj w ogóle robisz takie cudeńka, a przede wszystkim bardzo dokładnie i staranie i to cieszy oko:)pozdrawiam cieplo,a przy okazji zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ale jak tak można?!
    Jak można dawać taaaaki wybór?! ;-)
    No i muszę stanąć w kolejce - nie ma wyjścia ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. O jej jakie cudowności! Ja się chętnię dołączę i baaaardzo chętnie będę tu zaglądać, bo prace są prześliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. długa kolejka ale chyba grzechem byłoby opuscic to cudne miejsce bez wpisu wiec wpisuje się i ja do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękne rzeczy tworzysz! Obok takich słodkości nie można przejść obok, dlatego zapisuję się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  134. cudności piękności :) jak zwykle zresztą :) ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się :)
    oczywiście banerek jest na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Staję w kolejce, bo torby są absolutnie przepiękne! Dołączam do grona obserwatorów i jeśli pozwolisz, to zdecydowanie zostaję już na zawsze:)

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  137. trzeba mieć ogromne szczęście aby wygrać przy takiej długiej liście oczekujących ;) mimo wszystko zapisuję się bo Twoje torby są przepiękne... a ta z niebieskim zakręceniem.... marzenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. No to i ja jeszcze spróbuję dać szansę mojemu szczęściu, choć tu takich chętnych szczęść cała masa :).

    OdpowiedzUsuń
  139. Oj, oj, oj, oj... torby są nieziemskie... proste ale mające niesamowity urok w sobie... Ale byłabym szczęściarą gdyby szczęście mi dopisało w losowaniu... jedyne co mi zostaje to dmuchać w łapki i czekać ... :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Nie wiem czy mogę się tu ustawić bo nie mam bloga = nie ma gdzie wstawić banerka, ale ...kto nie ryzykuje, ten nie ma. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  141. Tworzysz naprawdę przepiękne rzeczy, tym bardziej więc cieszę się, że przez to candy tutaj trafiłam. Z ogromną przyjemnością i marnymi, wręcz nieistniejącymi szansami na zwycięstwo ustawiam się w ogonku chętnych. Mnie urzekła najbardziej torba z pomarańczowym ptaszorem, jest mega-pozytywna i radosna - przy tej jesiennej, smutnej aurze posiadanie takiej torby jest po prostu wskazane! Pozdrawiam serdecznie, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękne rzeczy tworzysz :) Cieszę się, że tu trafiłam, zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Pewnie już na szarym końcu jestem, ale może szczęście się do mnie uśmiechnie, bo bardzo bym taką torbę posiadać chciała :) Twoje prace zawsze piękne są, więc tylko wzdychać i marzyć o nich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Ochy i Achy tylko tutaj są jak widzę :)
    Jeśli mogę to też się doczepię ;)
    Ten ptaszor jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Tworzysz piękne rzeczy i jak się tu nad nimi nie zachwycać Wszystkie torebki są piękne,ale mnie najbardziej uszczęśliwiłaby torebka z oliwkowym kwiatem , to są moje kolory na jesień. Banerek umieszczony na moim blogu, więc zapraszam w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Moja córka wynalazła Twojego bloga i zachwyciła się Twoimi pracami :)
    Zamarzyła się jej torba z chabrowym kwiatem, więc zapisujemy się do Twojej zabawy, licząc na odrobinę szczęścia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam ja również chętnie ustawię się w kolejkę, niestety nie mam bloga. Jedna przepiękna torba przyleciała już do Żnina, może będzie miała koleżankę. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  148. Takie candy a ja dopiero je znalazłam, zapisuję się do zabawy i jak wszyscy liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  149. No to jeszcze ja:), nie mogę się oprzeć;) Trafiłam tu przypadkiem i zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  150. Puk, puk. Chciałabym zapisać się na te cudne torebusie:)) jakby co to adres podam do Polski:))

    OdpowiedzUsuń
  151. To i ja spróbuję szczęścia, bo wszystkie są piękne :)
    gabi-mum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. I na koniec kolejki jeszcze ja wskakuję :-)
    http://konopkowezamysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się, zgłaszam i na swym blogu ludzi do candy zapraszam :) http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Jakie cudne te torebki!!! Mam nadzieje ze sie nie spoznilam i ze moge jeszcze sie zglosic. Pozdrawiam -Iza

    http://galbenka.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  155. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Chociaż ostatni rzadko wygrywają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  156. jeszcze ja, jeszcze ja :).

    Torby są cudne i nie miałam problemu żeby wybrać jedną dla siebie :).
    Jakby co poproszę brązowego ptaszorka :).

    Szybciutko się zapisuję i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  157. Skorzystam zatem z ostatniej szansy i poproszę o dopisanie i mnie do tej ogromnej kolejki.
    Candy jak marzenie, stąd i kolejka jak za Gierka.:))

    Serdeczności posyłam i ciepło zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Jak to dobrze (no dla Ciebie nie dobrze :( ) ale dla mnie,że losowanie Ci nie wyszło ... mogę się ustawić z nadzieją że ... ostatni będą pierwszymi... pozdrawiam
    elusia@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Dopisuję się do zabawy, nie wiem dlaczego nie zrobiłam tego na samym początku :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Hmmm.. kolejka długa, że aż strach....., ale z ostatniej szansy skorzystam chociaż szczęscie ostatnio omija mnie szerokim łukiem ... :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  161. No jak ja to mogłam przegapić, no jak? No to ustawiam się w tej długaśnej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  162. Zapisuje sie i ja!Licze na szczescie!susana

    OdpowiedzUsuń
  163. Jejku, mało brakowało, a bym przegapiła... Jak dobrze, że troszkę się przedłużyło :))) Zapisuję się z ogromną przyjemnością, bo Twoje torby podziwiam od dawna!!! Marzy mi się ta z oliwkowym kwiatem.. ach, może się uda!!!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  164. ale ,że ja tu nie trafiłam wcześniej:( no jeśli jeszcze można to ja jeszcze korzystam i się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  165. Oj! Jak dobrze, że jeszcze przedłużyłaś termin losowania! Miałam się wpisać wcześniej.... i mnie życie pochłonęło... Ale jestem. Może u Ciebie mi szczęście dopisze?? Cudowności tworzysz, aż mi się zamarzyło coś własnoręcznie uszyć. Póki co wytaszczyłam maszynę z przepaści garderoby.... A tymczasem grzecznie ustawiam się w kolejce z otwartą buzią podziwiając Twoje wytwory:) pozdrawiam bezblogowa Iza e-mail:izula244@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. No to ja też ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Kolorowy szał ogarnął i mnie :) Ustawiam się w długim ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Całę szczęście że jeszcze zdążyłam!!! Wszystkiego dobrego i tyle inspiracji co kolorowych liści na drzewach. A torba baardzo by sie przydałam, aż miło było by nieść w niej cięzkie zakupy. Przepiękne są te torebusie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  169. Jak się cieszę, że do ciebie trafiłam. Są tu prawdziwe cudowności.
    Dzięki przedłużeniu Candy może moje zakupy będą weselsze z twoją torbą, bo ja zakupów nie cierpię jak nikt....
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po torbę.
    Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. Ustawiam sie w kolejce Candy :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  171. Już wpadłam w rozpacz, ze przegapiłam a tu taka wiadomość, jeszcze można ;o) Dobiegam więc do dłuuugiej kolejki z wielkimi nadziejami ;o))) bo torby cudne! pozdrawiam! U mnie też Rozdawajka, skromniejsza ale jest ;o)

    OdpowiedzUsuń
  172. W ostatniej chwili - zgłaszam się! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń