sobota, 20 grudnia 2014

...nie wiem jaki tytuł?!:)


...Za kilka dni Święta ....moje ulubione....rodzinne ....uwielbiam !!
Zawsze wtedy zwalniam ...tylko wtedy ...delektuję sie i wyłączam !
W tym roku zamierzam ze zdwojona mocą...intensywny czas...zasługuję:)
Sama sie wynagrodzę...

W domu nietknięte ,to nic ...
w duszy rozpierducha ,jakiej nigdy jeszcze nie miałam!:(-to gorsze!!
...Niech to minie...bo mnie zabija ....
Ale walczę z emocjami ...układam ten świat w mojej głowie...układam i układam .Czasem mi sę nie skleja...nie ogarniam ...cóz...
LIFE!:(

A w ogrodzie  jesień ,a nawet bym rzekła ,że wiosna!!
Śniegu by się chciało ,a nie ma:(
Gdzie te wspomnienia z dzieciństwa,gdy biały puch skrzypiał pod Relaxami z Nowego Targu !?(pamietacie takie kozaki !?miałam ! I love it ! hihi,gy szłam z Tatem na pasterkę.

Wysokoplusowe temperatury i słońce ,liście w trawie...ale ja zimowe poduchy piekne mam...zimowe i świąteczne,od Lucy ...więc wygrywam z aurą!

W moim zimowym /jesiennym /wiosennym :):)ogrodzie ,sesja  mojego nowego dziecka:)
NAwet nie wiem jak go zwać?
Gazetownik ??Jak ktoś ma duuuużo gazet ...może być gazetownik .
Pojemnik na różności ?!!
Na poduchy ,na koce i pledy ,zimowe otulacze...jak kto woli ...


Może być na drewno !!Sprawdzone!!!:)
Sporo mieści ,łatwo przynieść ,ciekawie wygląda:)
Synek nawrzucał ,bo akurat dziś robił z tatusiem akcja -rąbiemy drewno ...szie napatoczyłam ...nawrzucał:)
Pomysł całkiem dobry miał:)hihi

 Z tyłu kieszeń...na piloty ?!?!?!Gdyby stał blisko Ciebie ,np z gazetami...do poczytania ,pod ręką:)...gdyby na drewno nie był .
Uszyłam dla bratniej duszy:)
Serce zaszyłam ...na święta ,na dobry czas:) wierzę,że poczuje:)


I torbiszony z dodatkiem skóry naturalnej ...lubię:)
Z konikiem Dala!
To symbol rodem ze Szwecji ....nie skupiam sie nad jego znaczeniem ,choć ma pozytywne ...
...zwyczajnie mi sie podoba!
A że lubię Szwecję...:)
 Ludowa tradycja głosi, iż mały konik odpędza demony, dlatego wieszano go nad wejściem do domu. 
Muszę u siebie powiesić:)





... i serducho w skórze ,też naturalnej ,innej ,ciemniejszej ...



I drugi Dalanek -wersja na czerwono ....


I troszkę na różowo:)
Pamiętnik na mysli niezapisane:)



Etui na laptop ...tez na różowo!!
Chyba polubiłam ten kolor....łapię się na tym :)hihi


 A kajet z nutką dla Pani,na życzenie syncia wykonałam....za to ,że muzyczne mądrości głosi ...dla dzieci ,dla młodzieży ...w szkole muzycznej ...dzieciaka mi umuzykalnia:)
Ciężka praca,duża wdzięczność....niech nie ustaje!:)


 Dużo tego dziś ,ale jakoś tak to poskładałam ...
...widać nie jest jeszcze tak żle!:)
...Coś tam się składa i układa:)

Pięknych Świąt życzę Kochani !!
SLOW!!!!!!!!!!!!!
...by bliscy byli blisko ....by ważne było to ,co rzeczywiście ważne!!
By był z boku człowiek prawdziwy ,z kórym nam jest dobrze ...By myśli były czyste,poskładane... uporządkowane...
...Nie umyte okna i wyszorowane kąty ,nie ciasta i ciasteczka...
By te trzy dni nas zwolniły ,zblizyły ,radość dały !!

KAJA


12 komentarzy:

  1. Piękne życzenia i piękne szyjątka. I życzę by się Tobie wszystko poukładało według życzenia, i spokoju życzę w ten świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, radosnych Świąt! Wszystko co uszyłaś jest zachwycające:)
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych i Pięknych świąt! Wielu pomysłów na Twoje piękne szyciowe wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wszystko aż trudno wybrać co fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokoju ducha, wspanialej atmosfery, spelnienia marzen, Bozego blogoslawienstwa i opieki Aniolow... Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne rzeczy pokazujesz!!, torby są po prostu mega!!! Kochana,piękne życzenia ..wszystkiego co najlepsze na ten swiąteczny czas życzę tobie i twojej rodzinie . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle dużo cudowności u Ciebie. Podziwiam i chylę czoła przed Twymi zdolnościami :) Dobrych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby wszystko się poukładało ...
    Wesołych Świąt, pełnych zdrowia, spokoju i wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zachwycona Twoja tworczoscia...wow wow wow pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. torba na drewno - cuuuudo!!! Ja bym tam włóczki trzymała :))))

    OdpowiedzUsuń