sobota, 20 grudnia 2014

...nie wiem jaki tytuł?!:)


...Za kilka dni Święta ....moje ulubione....rodzinne ....uwielbiam !!
Zawsze wtedy zwalniam ...tylko wtedy ...delektuję sie i wyłączam !
W tym roku zamierzam ze zdwojona mocą...intensywny czas...zasługuję:)
Sama sie wynagrodzę...

W domu nietknięte ,to nic ...
w duszy rozpierducha ,jakiej nigdy jeszcze nie miałam!:(-to gorsze!!
...Niech to minie...bo mnie zabija ....
Ale walczę z emocjami ...układam ten świat w mojej głowie...układam i układam .Czasem mi sę nie skleja...nie ogarniam ...cóz...
LIFE!:(

A w ogrodzie  jesień ,a nawet bym rzekła ,że wiosna!!
Śniegu by się chciało ,a nie ma:(
Gdzie te wspomnienia z dzieciństwa,gdy biały puch skrzypiał pod Relaxami z Nowego Targu !?(pamietacie takie kozaki !?miałam ! I love it ! hihi,gy szłam z Tatem na pasterkę.

Wysokoplusowe temperatury i słońce ,liście w trawie...ale ja zimowe poduchy piekne mam...zimowe i świąteczne,od Lucy ...więc wygrywam z aurą!

W moim zimowym /jesiennym /wiosennym :):)ogrodzie ,sesja  mojego nowego dziecka:)
NAwet nie wiem jak go zwać?
Gazetownik ??Jak ktoś ma duuuużo gazet ...może być gazetownik .
Pojemnik na różności ?!!
Na poduchy ,na koce i pledy ,zimowe otulacze...jak kto woli ...


Może być na drewno !!Sprawdzone!!!:)
Sporo mieści ,łatwo przynieść ,ciekawie wygląda:)
Synek nawrzucał ,bo akurat dziś robił z tatusiem akcja -rąbiemy drewno ...szie napatoczyłam ...nawrzucał:)
Pomysł całkiem dobry miał:)hihi

 Z tyłu kieszeń...na piloty ?!?!?!Gdyby stał blisko Ciebie ,np z gazetami...do poczytania ,pod ręką:)...gdyby na drewno nie był .
Uszyłam dla bratniej duszy:)
Serce zaszyłam ...na święta ,na dobry czas:) wierzę,że poczuje:)


I torbiszony z dodatkiem skóry naturalnej ...lubię:)
Z konikiem Dala!
To symbol rodem ze Szwecji ....nie skupiam sie nad jego znaczeniem ,choć ma pozytywne ...
...zwyczajnie mi sie podoba!
A że lubię Szwecję...:)
 Ludowa tradycja głosi, iż mały konik odpędza demony, dlatego wieszano go nad wejściem do domu. 
Muszę u siebie powiesić:)





... i serducho w skórze ,też naturalnej ,innej ,ciemniejszej ...



I drugi Dalanek -wersja na czerwono ....


I troszkę na różowo:)
Pamiętnik na mysli niezapisane:)



Etui na laptop ...tez na różowo!!
Chyba polubiłam ten kolor....łapię się na tym :)hihi


 A kajet z nutką dla Pani,na życzenie syncia wykonałam....za to ,że muzyczne mądrości głosi ...dla dzieci ,dla młodzieży ...w szkole muzycznej ...dzieciaka mi umuzykalnia:)
Ciężka praca,duża wdzięczność....niech nie ustaje!:)


 Dużo tego dziś ,ale jakoś tak to poskładałam ...
...widać nie jest jeszcze tak żle!:)
...Coś tam się składa i układa:)

Pięknych Świąt życzę Kochani !!
SLOW!!!!!!!!!!!!!
...by bliscy byli blisko ....by ważne było to ,co rzeczywiście ważne!!
By był z boku człowiek prawdziwy ,z kórym nam jest dobrze ...By myśli były czyste,poskładane... uporządkowane...
...Nie umyte okna i wyszorowane kąty ,nie ciasta i ciasteczka...
By te trzy dni nas zwolniły ,zblizyły ,radość dały !!

KAJA


11 komentarzy:

  1. Piękne życzenia i piękne szyjątka. I życzę by się Tobie wszystko poukładało według życzenia, i spokoju życzę w ten świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, radosnych Świąt! Wszystko co uszyłaś jest zachwycające:)
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych i Pięknych świąt! Wielu pomysłów na Twoje piękne szyciowe wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wszystko aż trudno wybrać co fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokoju ducha, wspanialej atmosfery, spelnienia marzen, Bozego blogoslawienstwa i opieki Aniolow... Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne rzeczy pokazujesz!!, torby są po prostu mega!!! Kochana,piękne życzenia ..wszystkiego co najlepsze na ten swiąteczny czas życzę tobie i twojej rodzinie . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle dużo cudowności u Ciebie. Podziwiam i chylę czoła przed Twymi zdolnościami :) Dobrych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby wszystko się poukładało ...
    Wesołych Świąt, pełnych zdrowia, spokoju i wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zachwycona Twoja tworczoscia...wow wow wow pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  11. torba na drewno - cuuuudo!!! Ja bym tam włóczki trzymała :))))

    OdpowiedzUsuń