środa, 10 grudnia 2014

No jest u mnie trochę świątecznie ,jest:):)



...No jest u mnie trochę świątecznie!Troszeczkę!!
Ja z tych ,co to szału nie mają na widok christmasowych  cacuszek...ja jakoś duchem bardziej!
Ale jak coś ładne ,nie chińska tandeta...to połechta!!:):)

Ale przyznam się ,że cos tam zawsze na święta u mnie dynda!!
Świece i swiatło...kominek koniecznie...to dla mnie tworzy klimat świateczny !!

Ale obdarowuję namiętnie:)
Bo lubię!Bo inni lubią:)

Więc dziś bedzie w końcu troche świątecznie.
Girlandki dla dzieciaków.












A skarpet to juz nigdy nie może zabraknąć!!
Mikołaj zawsze tam cos naupycha:)



 I okazuje sie ,że wcale niekoniecznie musi być na czerwono !!!
...fuksja? ...proszę bardzo!
...turkus?...proszę bardzo!!;)

Kobiece???








I klasyka ...czerwień-zieleń...


I świąteczna drobnica ...dla mojego syneczka małego na kiermasz świąteczny w szkole uszyłam ,żeby dzieciaki miały radochę!!
A on wziął i mi się pochorował...:(:(
Na kiermasz nie dotarł:( 
Ale może oczy innych cieszyły:)?
Małe zawieszki na choinkę wersja girl:)







 I malutkie torebusie na prezenty pod choinkę ...czy na co tam kto chce?)










A jak u Was?!
Jest przedświateczny szał?!
Ze spokojem ...tak jest najfajniej:)
...Jesli sie da!!?)

Pozdrawiam w przedświątecznej nieco atmosferze:)

KAJA




7 komentarzy:

  1. Cudeńka uszyłaś.Jakoś nigdy nie miałam takich świątecznych skarpet. Twoje wyglądają świetnie . I girlanda ładna..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne skarpety. I bombki. I girlanda. Wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! I wszystko w Twoim stylu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności! I bombki, i skarpety, i torebusie... A girlanda - palce lizać!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatycznie u Ciebie, u mnie jeszcze względny spokój, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale cudenka jak Ty to robisz chyba czarujesz?? Podziel sie zakleciem :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń